Google+

PIXELEK – BO BAJKI TO WAZNA RZECZ

4

21 czerwca 2014 - autor: MIŚKA

Created with Microsoft Fresh Paint

Cześć!

Nazywam się Pixelek i jestem dzieckiem.

Skąd biorą się dzieci? Jedni twierdzą, że przynoszą je bociany, inni, iż znajduje się je w kapuście bądź w pietruszce. Filipowie natomiast wyskakują z konopi.

Ja urodziłem się w głowie. Powstałem z zamysłu moich autorów, żeby opowiadać dzieciom różne bajki, historie i śmieszne anegdotki. Bajki to przecież ważna rzecz!

Oczywiście, jestem małym koniem stworzonym według pomysłu najmłodszych. Dorośli nie zgodzą się co do szczegółów mojego wyglądu, ale dzieci od razu rozpoznają we mnie konia. Zapraszam więc wszystkie dzieciaki  (oraz tych dorosłych, którzy lubią i potrafią czasami cofnąć się w czasie o jakieś sto lat) od czytania.

4 thoughts on “PIXELEK – BO BAJKI TO WAZNA RZECZ

  1. signe pisze:

    Pixelku, czekam na bajki pikslowe, a może wszystko, co powiesz, będzie z baśni 🙂 masz piękny obrazek naokoło, tzn. krainę 🙂

  2. signe pisze:

    Reblogged this on śnienie świata and commented:
    zwierzęca obecność w śnieniu!!!!

Skomentuj

Google Translate

  • 84,623 VISIT

MOST POPULAR

Archiwum

