Google+

Wizyta Edyty Trojanskiej Koch

Dodaj komentarz

13 listopada 2008 - autor: SABATOWKA

Autorka zdjęć zamieszczonych w Galerii przedstawia się w ten oto sposób na http://www.horses.pnet.pl/

Moja przygoda z fotografią zaczęła się w Bieszczadach. To kraina, która mnie oczarowała, urzekła i skłoniła do sięgnięcia po aparat. Konie galopowały w mojej głowie, odkąd pamiętam, więc naturalną koleją rzeczy stały się głównym tematem zdjęć. Stado rozhukanych folblutów, błysk w oczach zalotnego araba, nieco „prymitywny” urok hucuła niezmiennie zachwycają mnie i zapierają dech w piersiach. Z wykształcenia jestem filologiem i dziennikarzem, z zamiłowania fotografem. Fotografuję araby, folbluty, konie fryzyjskie, trakeńskie, huculskie, kuce szetlandzkie, walijskie i inne.

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Pani Edyta odwiedziła nas wiosną tego roku. Mamy nadzieję, że jeszcze nieraz zawita w Sabatówce.

Skomentuj

Google Translate

  • 84,416 VISIT

MOST POPULAR

Archiwum

